Höstlöv på marken!

Kvällen igår blev mycket lyckad! Avkopplande och mysigt att sitta med kollegorna på en liten afterwork. Vi höll till på K 14 här i Enköping. Idag när jag vaknade var jag sugen på en tur till Barkarby igen,men som tur var för ekonomin så blev det inte av. Istället blev det som sagt några timmars fotande i Drömparken, här är några smakprov. Man kan säga att jag är ordentligt nöjd med nya kameran. fy sjutton vad jag har saknat möjligheten att göra såna här fotosessioner i buskarna!
 
Fina färger ihop!
Några höstlöv som fallit till marken och hamnat på de blåmaålade betongplattorna i en av idéträdgårdarna. Snygg också med den gröna mossan i skarverna.
De här lönnlöven har liksom klistrat sej mot asfalten och gjort ett vackertskådespel för ögat!
Det röda är sitsen på en slags rund sittmöbel i plast som finns utsatta lite här och där i Drömparken. De här löven hade valt att placera sig där på. Mycket vackert ställe att välja!
Å så den lite mer klassiska höstlöv på marken bilden!
Mer bilder visar jag senare,då blir det en hel del vackra växter som får visa upp sej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0