Lite ruggigt både inne och ute!

Idag var tanken att jag skulle jobba till kl 12 och sedan ta ut lite inarbetad tid som jag har. Nu dök det upp ett möte som jag gärna ville vara med på så då stannade jah till kl 14.00 istället. Sedan blev det en tur till Västerås. Eddie skulle handla lite kläder och det gjorde han.Vi besökte också den nyöppnade butiken Usports. Vilket gigantiskt ställe,det blev nästan bara för mycket. När jag sedan var hemma igen tog jag en Powerwalk ner till ett av mina jobbställen för att hämta min "Guldväska" som hade arbetat åt mej under dagen. Hoppas tjejerna blir nöjda med sina eyeliner pennor. Väl tillbaka hemma så är det nu tända ljus och en lugn stund för tankeverksamhet.
 
Snart dags för småfåglar och ekorrar att slåss om fröna i grannens fågelfröautomat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0