Matprat

Förutom att hämta paket från Kina så har jag hunnit handla en massa mat också. Dessutom har jag lagat den också,så nu finns det mat för flera dagar.När jag ändå hade kökstjänst så gjorde jag favoriten LCHF Foccacia för tredjegången på kort tid.Alla som hittils fått ett smakprov har tyckt den varit jättegod. Jag slog till och blandade i lite tomatpuré den här gången tillsammans med oliverna och rödlöken!
 
Mmmm nu ska jag snart äta en stor bit och dricka lite te tror jag.
Här är två nya drycker som jag köpte idag! Funsaften är supergod med sin blandning av blåbär och svartavinbär. Det bästa av allt är att Fun har gått över till att söta med Stevia istället för aspartam. Läs på lite om den vackra växten Stevia så kommer en ny värld att öppnas.Noll kalorier,haja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0