Mörkerbilder

Tog en kvällsprommenad med Kent! I lurarna alltså. Å i handen höll jag Sony min fina kamrat. Tanken var att se hur det funkade i mörkret med att ta bilder. Min gamla hade jag klart för mej hur jag skulle hantera i mörkret men nu är det nya och bättre grejer det handlar om. Det märktes också. Bara med grundinställningarna utan manuella inställningar så blev det så här bra!
En pizzeria med mycket blinblong lampor,fungerade utmärkt!
 
Magiskt tycker jag! Ännu en av Enköpings parker,mycket häftig belysning.
Klockren och tydlig bild,fasiken vilken kalasbra kamera jag har! Nu får det räcka med exepel för idag. Imorgon är en ny dag och förmodligen kommer den att innehålla fler bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0