Ogilla regnet!

Det är inte kul för dem som jobbar ute en hel dag att höra "det finns inget dåligt väder ramsan". Idag har det varit regn hela dagen och många kollegor har cyklat eller gått i detta väder sen kl 7 i morse. Fy attan! Själv har jag åkt runt till mina kunder i en varm och ombonad kommun ford! Så jag ska verkligen inte klaga! Sen jag kom hem kl 4 har jag hunnit med en sväng ut i betongverkstan. Nu i detta fuktiga och kalla väder tar det nog dubbelt så lång tid för betongen att brinna. För betongens egenskaper är det ju bara bra att det hålls fuktigt,men det är jobbigt att hålla fingrarna i styr och vänta tillräckligt länge med att ta loss grejerna. Men det värsta som kan hända är att man är för ivrig och har sönder grejerna istället. Nu ska jag fundera vidare på konstruktionen av en idè för en liten sjöjungfru som skall bli till en helhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0