Va kul i höstmörkret!

Nu har de anlänt till Sverige mina kängor. Som det ser ut när jag spårar paketet så är de i stockholm och blir sorterade! Det var den tredje november jag beställde dem från Kina så det gick ju rejält fort med tanke på att jag använde gratisfrakten som kan ta riktigt lång tid ibland.
De vita av den här sorten var det. Åh vad mysiga de ser ut. Förmodligen kan jag hämta ut dem imorgon för ikväll hinner jag inte även om kollinumret skulle dyka upp på nätet.
Om en liten stund ska jag ta mej ner till ett av mina jobbarställen där vi ska ha en liten matkulturafton. Alla har med sig något speciellt från sitt hemland och bjuder på. Vi är ett tjugotal som jobbar och det är många olika nationaliteter representerade. Det kommer att bli mysigt! Mitt bidrag är gravad lax, knäckebröd och glögg med tillbehör! Jag tar med mej brakameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0