Bestyr!

 
Kl fyra slutade min arbetsdag idag och den har varit jättetrevlig,. Mycket kan man tacka trevliga arbetskamrater för,tur jag har det så bra på mina fyra ställen. Efter jobbet blev det en tur ut för att handla lite,bl a hundmat till den ständigt hungriga Svea!
Här ligger hon och vaktar sin fina pinne!
Här är en makapär som jag fått och den ska användas till ett arrangemang på framsidan inför vintern. Den ska i alla fall få nån sorts belysning och sen får vi se vad man trillar över eller kommer på för snilleblixtar!
Så här långt kom jag med de nergrävda cementrören. Det lägsta fanns ju där från början och var förskräckligt mycket ivägen .Men det här arrangemanget med att gräva ner fler blev ju bra! Till våren skall här dekoreras i värsta drömparken anda.
Ja så här såg det ut när jag började!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0