Betongarbeten

Här är en av mina betongljustakar i bruk på mitt köksbord. Det är lite kul med blandningen glas och betong,för från grunden består de ju utav samma grundmsterial. Sand. Men med olika tillverkningsprocesser och tillsataser så blir det glas och betong av sanden. Här har jag förenat de två,man kan ju säga att det liksom gifter sej! hur man än försöker så får man inte loss glaset ur betongen utan att det går sönder eller skadas. Annat är det med plasten som skiljer sig så fint från betongen när man gjutit.
Här håller jag på och efterarbetar en ljusbricka. Den kommer att bli riktigt fin när jag är klar känns det som. Jobbigt bara att hålla till inne i köket,det vill gärna damma. Men idag orkar jag faktiskt inte ut i gjuteriet utan vill mysa inne med mitt pysslande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0