Efterarbete

under förmiddagen har jag ägnat mej åt att städa upp på gården efter igår. Taket som satt ovanför dörren har jag plockat isär i småbitar så jag kan transportera det till återbruket så fort som möjligt. Gjort rent på trottoaren och sopat trappen så den är ren och fin. Hallen har också fått sej en omgång eftersom det blev mycket skräp av isoleringen i väggen. Detta hus är nämligen isolerat med halm. Halm som är mycket hårt ihopressad. Nu ska jag skicka in alla jobbarkläder i tvättmaskinen för den här helgen i alla fall!
 
En något suddig bild på taket som det såg ut innan jag plockade isär det!
Å där sitter innerdelen av värmepumpen monterad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0