En Ålandsresa med jobbet!

 
Redan halv fem i morse gick jag upp och fixade till mej för att åka på en resa till Åland med mina arbetskamrater på Fanna/Korsängen! fick skjuts till stationen vid halv sex av Inga och hennes snälla sambo. Förmiddagen gick åt till frukostbuffé och jobb prat. Eftermiddag och kväll bestod av shopping, mera mat och vin och mycket trevligt umgänge i baren. Under middagen gungade det så pass ordentligt att det var svårt att äta av all god mat. Flera av oss satt och höll koll på horisonten så att den skulle hålla sig på plats. När vi kom på lungnare vatten stannade blåsten av och de blev full fart på oss alla igen! Jag hann i alla fall med att äta en del ,men framför allt satsade jag på alla goda desserter! Mums! Nu är jag hemma med det jag handlade, parfym en supercool partyväska till mobilen och lite gott att dricka till kommande myskvällar! Tänkte slänga mej i bädden nu för imorgon är det bara att vara på jobbet pigg och glad kl 07.00 !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0