Grodprinsen!

Äntligen har jag fixat till grodprinsen lite. Tyvärr blev ett ben lite skadat när jag tog ur den ur formen. Men söt blev den,den här får bli min egen och ska bo i min trädgård nästa sommar. (Vågar inte testa å pussa den)Bara att gjuta fler!
 
Skulle dekorera det här hjärtat som är tänkt att hänga! jag har gjutit fast enhållarepå baksidan så man kan sätta i ett sidenband eller snöre eller vad man vill! Det blev inte riktigt som ja gtänkt mej med dekorationerna så jag fick klistra dit lite extra bling för att det skulle funka. Nu tycker jag det blev riktigt bra. ska bara sätta dit lite svart och vitt snöre att hänga den i så får vi se hur det ser ut när den åker upp på väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0