Kul och mindre kul!

Å så var det fredag då! Skuttade iväg till jobbet i morse och fixade mitt pass som varade fram till klockan fyra.Åter en tur till Västerås för att hämta både Svea och Eddie. Handlade en massa gott till helgen och sedan hem för att laga till diverse godheter. Nu har jag fixat min andra jättesmulpaj för iår och strax ska jag äta lite eller kanske mycke med en god vaniljsås!
 
En tråkig sak är att en skugga från förr hörde av sig med tråkiga sms och verkar vilja störa ordningen för mej. Senast vi hördes så var tonen riktigt trevlig men nu har den surnat igen,men det är bara att ignorera för här finns bokstavligen inget att hämta
 
Nu ska jag kika in på Ali express för att kolla läget med mina leveranser som är på väg! Bl a de här kängorna som ska bli kul att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0