Ledig idag!

Var med Eddie till tandläkaren imorse för han skulle snyggas till i munnen. Två tänder är nu utdragna och strax är det dags för tandställning. Allt gick bra och Eddie var förvåpnad över att den var så snabbt ute! Kalasbra tandläkare vill jag lova. När jag kom hem höll det på att bli krishos mej. Ljudet till datorns externa högtalare var hopplöst borta. Det har varit på gång länge med att det har har glappat i sladdarna men den här gången var det bara kört. Jag tog med de två kabeldelarna varav den ena ska till datorns ljudkort och den andra till förstärkaren till en data tillbehörs butik.Tidigare var det ett hemmapul av två olika kablar men nu köpte jag en hel med de två olika kontakterna på. funkade hur bra som helst. Nu törs man ju röra sej när man sitter vid datorn utan att det ska bli ljudlöst. När detta var gjort följde flera saker efter. Städning på flera olika nivåer samtidigt. Svea har varit på långprommenad med Jonas så jag har fått köra damsugare ifred bl a.Hon är en rackare på att lägga sej i den där Svea. Hon tror nog hon är till hjälp men så är inte fallet om jag får bestämma. Nu sover hon som en platt pannkaka på golvet och orkar knappt jaga golvmoppen ens!
Till alla hösthjärtan omkring mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0