Lördag idag

Tog cykeln till jobbet vid halv sju imorse,och fixade en trevlig arbetsdag. Den var slut klockan fyra och då cyklade jag tillbaka till mitt hem.Plockade med mej Eddie och så tog vi en tur till Kista shoppingcenter. Vi började med att äta på Levinskys och sedan surrade vi runt bland en otrolig mängdmänniskor som gjorde samma sak som vi ,nämligen shoppade!
När vi kom hem satt vi och pratade kamera och foto Eddie och jag. Här kommer ett exempel.
Bild tagen med nya Sonyn.
Samma bild tagen med min mobil. Jag kan skryta med att det är en riktigt bra kamer i min HTC One X, den räcker riktigt långt om man bara vill ta bilder att visa sina nära och kära. Det pysslar ju jag med också. Men framförallt vill jag kunna ta bilder att redigera på olika sätt. så nu har jag båda delarna! Lyckliga jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0