Lycka!

Värmepump färdiginstallerad och värmen flödar. BMW Lämnar gården och mej för evigt! Pengar in och pengar ut!
Tänk vad saker kan göra en lycklig,både såna som lämnar en som bara orsakat en massa skit och kostat pengar och när man får något nytt som skall hjälpa en spara pengar. Värmepumpen räcker mer än väl till för att värma mitt hus så pass att jag knappt kommer att behöva använda elen till pannan för uppvärminngens skull. Lite varmvatten kan man ju vilja ha i alla fall. Å så styr man den inifrån huset,inte som nu när man har fått lov att masa sej ner i källaren för att höja eller sänka värmen manuellt.
Tyvärr så suddigt som det kan bli,men ändå! Här åker den! Visserligen gjorde jag en långfärd i den en gång. Körde till Östersund i ett sträck utan att få ont på ett enda ställe i kroppen, åkte hur bekvämt som helst i den. Men nej jag tackar min lyckliga för att jag nu är av med bilen som jag aldrig egentligen skulle ha ägt. Så kan det gå! Tralla lala lala vad jag är glad. Min uppfart är stor som en arena nu och garaget tomt,äntligen förfogar jag över min mark som jag vill. Inga fler böter och framförallt inga fler dåliga vibbar i min trädgård. Detta var året som både chryslern och BMW:n försvann. Tacka vet jag lillskodan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0