Tidig kväll!

Det bästa med det jag ska göra imorgon är att jag bör gå och lägga mej riktigt tidigt ikväll. Något som verkligen uppskattas. Jag var ju ledig egentligen idag men tog på mej ett uppdrag som jag visste inte skulle bli gjort annars. Fyra timmar tog det och de timmarna tar jag ut nästa tisdag eftermiddag förmodligen. Det är ju bra när man kan göra så! Annars sittter jag här och mumsar på min foccacia som jag bakade tidigare. Smaken är som sagt underbar och den är ordentligt mättande. Precis som LCHF ska vara! 
Den här bilden tog Eddie på Svea igår. Hennes favvoplats när vi är borta och hon tvingas vara ensam nån stund! Jag förmodar att hon då har spaning i fönstren efter oss. Nyss tog Svea bussen med Jonas till Västerås för att åka hem till Mimmi några dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0