Tisdagsgöra

Tisdagens händelser! Jobbardag igen! På lunchen blev det fika med Jonas och Svea på Drott. De var ute hela dagen och prommenerade medan jag jobbade,på eftermiddagen tittade de in på jobbet en stund så jag fick träffa den lyckliga Svea. Hennes två favvo sysselsättningar verkar vara långa prommenader och att få äta. Efter jobbet kom Mimmi hit och hämtade hem Svea i ett par dagar.Strax därefter  kom Jenny från Stockholm och då åt vi tillsammans. Potatisgratäng och lax stod på menyn. Därefter blev det en snabb prommenad till AlI In via drömparken. Vid AlI In lämpade jag av Jonas som skulle kolla på fotboll och jag prommenerade tillbaka hem. Nu är jag så trött som en människa borde vara efter en bra dag med nära och kära!
 
 
En solros tagen detta datum hösten 2010. Fantastiskt vacker bild tycker jag själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0