Gjuter betong igen!


Ledig fram till kl 16.00 idag Söndag. Då passade jag på att njuta med kaffe och macka i sängen. Lite lyx skadar aldrig! Sedan på med gjutarkläderna och iväg ut i den halvdisiga morgonen.
En till färdig bil! Den kan man ställa ett lite värmeljus på så kan lillebror ha en egen fin ljuslykta!
 
 
När jag plockade och städa lite mellan gjutningarna kom jag över det här löv fatet från tidigare i somras. Jag dissade det då för jag blev inte riltigt nöjd men nu får det komma till heders igen. In för lite uppputsning och rengöring så blir det andra bullar sen!

Jag blev så inspirerad så jag klev ut i trädgården och hämtade ett nytt löv och nu står en ny skål på tork!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0