Hejsan då!

Hej igen! Lunchdags här så jag är hemma en sväng! Det känns som jag har mycket för mej mej just nu både vad det gäller jobb och privatliv! Roliga saker alltså! Imorgon är jag ledig så ikväll ska jag passa på att vara uppe och stöka lite härhemma. De senaste dagarna har jag försökt att komma i säng i tid,det känns att det är höst och att ialla fall jag behöver då mer sömn. Nu är det hög tid att ta in pelargonerna som är ute ocm inte frosten skall ta dem vilken natt som helst! Även kläder och skor ska flyttas om så det passar den svalare årstiden lite bättre! Min nya HTC telefon måste in på service för den verkar ha lagt av.Fick in kortet i min gamla Ericsson och det funkar så då är det väl telefonen som det är fel på! Nu varmt kaffe och äppel/hallon kaka från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0