Hunnit massor!

Då så blev det kväller ! Dagens händelser hittils!
7-16 Jobb.På lunchen besökte jag Trädgårdsdagarna i Skolparken.
14.00 Överraskades med spännande present av en god kollega!
16.00 Inköp av kvällens middag på ICA Maxi.
16.30 Fika på Drott vidEnköpings station.
17.00 Gjuteriet öppnar efter sommaruppehåll,mysigt med nya gjutformar,stereoapparat och solsken ute.
19.00 Middag.
19.20 Powerwalk
Här är överraskningen jag fick. Två nya gjutformar från Panduro. En likadan ängel som gått sönder för mej,och en groda! Jätterolig! Jag fick fart direkt och satte igång i gjuteriet.
Nu ser det ut så här,betongen har kommit i och nu är det bara att vänta två dygn innanj vi ser resultatet. En hel del annat blev också gjort,jag hann med att gjuta två omgångar av den mängd jag vanligtvis gjuter!
 
En jättemaräng från fiket Drott. Det var Eddie som fick äran att sätta i sig den,utsökt god enligt hans smak!
Här testas den nya silikonformen jag tog hem från Hongkong för ett tag sen. Det här blir bara ett slätt hjärta som jag kanske dekorerar med något. sedan kan man ju gjuta ljusbrickor eller annat av den också! Användbar i evighet tack vara materialet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0