Mera inlägg!

Smäller väl till med ett inlägg till när jag ändå har tid! Idag blev det ett snabbarrangemang med diverse snälla människor och så vips så var Svea här igen! Mimmi skulle jobba och ingen hundvakt fanns. Såklart hon får komma hit den lilla sötisen! Vi åt lite fruktsallad tillsammans med Jenny innan hon for hem till Västerås efter några nätter här.Håller på för fullt att fixa plats för alla pelargoner som skall få komma in en efter en nu. Funderar lite över om de ska på vinterförvaring i källaren eller om de ska få övervintra uppe. Det är ju en utrymmesfråga också! Jag ska ta och räkna dem snart,de har ju liksom förökat sej under sommaren. Det är nog en bra bit över trettio stycken som jag förfogar över.Vi får väl se om Svea får nån kvällsprommis ikväll eller om det bara blir kisspaus på gården.Vädret är inte så vidare vänligt här ikväll,helst vill i allafall jag vara inomhus och mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0