Följ mej på min resa

Det jag inte riktigt ännu har velat berätta rakt ut men man säkert kunna gissa om man läst lite mellan raderna är ju att jag bestämt mej för att flytta från Enköping. Det innebär ju såklart att jag ska sälja mitt hus och det fort som sjutton! Redan om ca 20 dagar kommer det att vara visning på huset och sedan hoppas jag på att raskt få det jag begär i pengar(eller kanske lite till). Då släpper jag fortast möjligt in den nya ägaren. Inget kul att bo kvar i ett hus man egentligen inte vill lämna. Men skälen till att sälja är starkare än att bo kvar. Så är det bara. Det här beslutet är bara några dagar gammalt,det var i fredags när jag träffade Emil,mäklaren som jag tog beslutet. Jag har inget annat boende på gång men det som är klart är att jag flyttar tillbaka till Västerås igen. Ja gott folk så ligger det till och nu kommer nog det mesta jag skriver framöver att ha fokus på flytt och nyköp av bostad.
 
Just nu håller jag på att plocka upp saker från källaren så det blir tomt därnere tills fotograferingen av huset nästa vecka. Mycket ska till återbruk och loppis. Tänker behålla så lite som möjligt av alla bra att ha grejer i mitt nya liv! (De visade sig ju inte vara så bra att ha dom om jag nu gör mig av med dom) Välkänt fenomen det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0