Förmiddagen

En ledig förmiddag efter en ledig dag! Det känns om jag inte jobbat på evigheter! Men jag får nog mitt senare idag då jag ska jobba till 22.00 ikväll och så i helgen! Men det känns riktigt bra,kanske beror det på att jag faktiskt utnyttjar tiden bra och får grejer gjorda lite snabbare nuförtiden. kl är bara elva och jag har fått massor gjort på olika plan! Nu njuter jag av den sista biten av LCHF pajen från häromdagen och sköljer ner den med gott kaffe! Hoppas alla ni andra trivs lika bra med saker och ting som jag!
En lite suddig bild på "Nutti" hon heter egentligen inte så,det är bara mitt namn på henne. Den lilla har nu fått ett eget hem och har flyttat från Mimmi och Svea. Man saknar hennes bus och livshunger! Lilla vovven,vilken tur att Mimmi kunde hjälpa dej vidare i livet som inte började så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0