Jobbkväll och knasbollar!

Det är alltid mysigt å jobba kväll så här på fredagarna. Lugn och ro råder på jobbet oftast då. Visst hade vi att göra varje minut men det var ett tacksamt arbete så jag är nöjd! Det enda molnet på kvällshimlen var att jag lyckades konversera med en person privat från förr som återigen visade sina otroligt barnsliga mognadsgrad genom ett urbota dumt resonemang. Men den här gången var jag inte förlåtande utan riktigt ful i mun och det kändes så skönt att få ur sig till rätt person. I vanliga fall skulle jag aldrig skriva om sånt här på bloggen,men just nu är det befriande och skönt att göra det. Två vuxna mot ett barn är inte okej! Hajja! Wind of change!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0