Kakel till köket

Mycket blev gjort här idag,jag använde tiden riktigt bra och var fokuserad på det jag gjorde och dessutom gjorde jag rätt saker. Sånt som jag länge tänkt att jag skulle få gjort. Möblerade om lite i Eddies rum, tvättade och hängde undan massor med grejer som hör till vintern. Började tapetsera en vägg i köket som länge varit oklar. Nu är det bara kaklet som fattas och det ska bli kul att göra. Har hittat ett billigt och snyggt kakel på cheapy. Ett svart! Det är bara det att cheapy finns i Köping som närmast så jag ska bege mej dit,kanske på torsdag kan det bli av för då är jag ledig nästa gång. Åh vad kul för kakla det kan jag,det är ju riktigt kreativt att hålla på med! Jag har lite bilder på köket i min mobil men den måste jag ladda lite innan jag kan använda den!
 
Mosaik. 48x48 mm. Svart.
Så här ser kaklet ut,ganska små plattor.48x48 mm. Förmodligen som det känns nu kommer jag använda svart fog för att få den effekt jag vill ha! 148 kr /m2 är priset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0