Lite olika saker från dagen

Länken här nedan går till en annons på hemnet. Det är mitt grannhus som skall säljas.
http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=hemnet&ObjektGID=OBJ2070_1257522845
Det ska bli spännande att följa denna försäljning för det kan ju ge en fingervisning om vad jag kan få för mitt hus. Skicket på mitt är i alla fall inte sämre vad jag vet. Kanske tvärt om!
Annars har jag jobbat med mina porslinljusstakar ikväl bland annat.
 
Så här blev de som hann bli helt klara. Jag har också förberett mej för morgondagen då Jenny fyller år. Dagen kommer att gå åt till att gratulera henne,det ska bli kul!
En annan sak som gör mej glad här hemma är att pelargonerna trivs så bra. Sen de kom upp från källaren har de satt en väldig fart med att växa och nu blommar det både här och där i fönstren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0