Mår bra!

Eddie tittade på Biggest looser på datorn. Jag berättade för honom om Simon som medverkar där. När han var barn,sådär i tioårs åldern och uppåt gick han på den fritidsklubb och gård som jag då jobbade på i området där han bodde. Han var redan då ordentligt rund och rätt så full i lur. Spelade mycket pingis kommer jag ihåg. Ja det var då det. Annars är kvällen över för min del och jag drar mej tillbaka mot sänghalmen. Vila ni imorgon så jobbar jag. Efter jobbet blir det full gas. Nu när jag berättat för diverse vänner och bekanta om mina planer så är det många som erbjuder sina hjälpande händer på olika vis. Åh vad jag är tacksam för det. Senast var det Svajen å Greger som hörde av sej. Man blir så glad å varm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0