Meen...

Jag går omkring här i huset och känner mej onyttig på nåt vis. Det känns som jag borde hunnit mer än vad jag gjort. Vet inte riktigt vad jag ska greppa här och nu. Visserligen har jag plockat,gått igenom och kastat massa papper och liknande bra att ha grejer som aldrig kommer att komma till någon nytta.Men det borde liksom gett mer resultat tycker jag. Äh, det är bara jag som är otålig förmodar jag. Vill att allt ska hända direkt. Egentligen gillar jag inte att smådutta här och där utan hellre tar jag i rejält. Men läget just nu är så  att det går bara inte och dessutom ska jag jobba imorgon innan jag kan dra igång med andra saker. Så det är väl bara att anpassa sej till stillheten. Hänga tvätt kan jag göra i alla fall för maskinen skall nog vara klar alldeles nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0