Moving on!

Om husförsäljningen. Det är väl inte mycket annat än arrangemangen inför husförsäljningen som rör sig i mitt huvud nu.Visserligen är det inte första gången jag säljer eller köper hus så lite vet jag ju hur rutinerna fungerar. Så här är vår plan just nu. Tisdag 7 maj fotografering.Förmodligen samma vecka kommer huset ut till försäljning på diverse ställen. Visning den 19 och 20 maj. Sen så är det bara att vänta och se. Som Emil sa,då kan huset bli sålt! Hajja vad snabbt det kan gå! :Det är ju jag som sen bestämmer tillträde och det är ju lika bra att det med går snabbt. Tur jag har snälla människor runt mej som erbjuder mej sovplats under mellantiden om jag blir bostadslös. Jag erkänner att det är en kittlande känsla! I alla fall så är närmaste planen att få upp allt ur källaren och städa hjälpligt där. Tömma garaget så mycket det går och styla för fotografering. Visst ja kakla klart och foga ska också ske innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0