Så går min lediga dag!

Orka CD skivor. Den här bunten med cd skivor har funnits i en låda sen jag flyttade hit. Jag har inte spelat dom någonting. Nu är det ju bara datorn som gäller både det som finns på hårddisken och på nätet. Vad ska man göra med dem? Man får ju nästan ångest. Nog för att jag slänger mycket men det här känns inte bra. Ringde Uffe som får komma och plocka det han vill ha,sen om ingen annan tar nåt så...Ialla fall har far min varit här och plockat med sig massor med saker hem från källare och förråd. Vissa grejer på förvaring och visst som han ville ha. Vi hann med en fika också med jordgubbar och Alpro yoghurt till. Lite jord och löv har också bytt plats på tomten och så två vändor till återbruket. Vilket tjat om återbruket,törs knappt säga det mer.
 
Idag har jag gröna strumpor på mej som synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0