Bradag!

Ja idag var jag alltså och betalade köket jag beställt på Ikea. Skönt att kunna slanta av 33 000 bara sådär! Såg på ikeas lager att byrån som inte fanns igår nu fanns på lager igen. Hade ingen med mej som kunde hjälpa mej att bära så jag avvaktar med inköpet. Det blev ett par coola jeans på Gina istället Städade och stog i här hemma tills familjen dök upp med blommor och presenter. Ett gulligt smycke med en pärla i, en riktigt bra ny eltandborste med fina reservborstar till. Ett presentkort från Ikea laddat med kulor, vad bra, då köper jag byrån i morgon och kanske lite porslin. Eddie och jag möblerade om lite i vardagsrummet när gästerna gått. Allt går framåt. Skolstarten blev mycket lyckad för Eddie, han ser fram emot fortsättningen och är mycket fokuserad. Mimmi åker till Turkiet imorgon på en vecka. Skönt för henne.Jenny jobbar för full inför premiäröppningen på Onsdag på XXL, hennes nya arbetsplats!



Min snälla familj, tack så mycket.


Svea vill att tårtan ska dyka upp. Vilken suris va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0