Detta har hänt...

Idag efter jobbet kom Stefan hit och kollade in lite av det elektriska jobbet som är på gång i kök mm: Inget som var omöjligt att fixa enligt honom. Vad bra va! Eftersom han ändå kan en del annat vad det gäller bygg så gav han mej en del tips så jag vet vad jag ska göra den närmaste tiden med bygget. Har börjat med att knacka ner kakel och det gick ju fort. Gjorde inte klart det ikväll eftersom vi var tvungna att åka och handla också Eddie och jag. Filade lite på köksplaneringen och imorgon åker jag nog till Ikea och får hjälp eftersom jag i stort vet vad jag vill ha nu. Det blev ett startskott och gav inspiration av Stefans besök. Efter diverse undanplockning och småstäd är det nu dags för sängen igen. Jobbar dag imorgon såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0