Men vad härligt jag har det!

När Marie blivit upplockad vid Västerås station igår kväll efter vår Ålandstripp så fortsatte min kväll så här. Jag promenerade iväg genom stan mot "Gröna kiosken" för att träffa Jonas och äta lite thai mat just där. Han hade med sig Svea som han tar hand om medan Mimmi är i Turkiet och njuter av sol och värme. Det blev en glad överraskning för Svea att jag satt där. Vi njöt länge av mat och dryck innan vi köpte lite gottis och fortsatte hem till Jonas. I morse promenerade vi alla tre hem till mej med mitt bagage och hämtade bilen. Fortsatte mot Hallsta där Svea fick bada vid gamla simstadion vid Trångfors smedja. Vädret och hela utflykten var kalas. Vi fortsatte sedan vidare mot Köping där vi åt Indisk mat i en fin backe på torget. Tänk att även lilla Köping tillhandahåller Indiska mat av god kvalitét. Väl hemma bakade jag lite LCHF bröd och överraskade Eddie med Burberry och Calvin Klein parfymer från Ålandsbåten. Jag har även hunnit med att slipa och måla lite i storgarderoben. Nu ska jag bara kolla upp vilket Place jag ska jobba på imorgon och sen blir det god natt. Den här veckan ska ju mitt nya kök komma också så jag har tagit lite ledigt, blir bara en tredagars vecka för mej.
 
 
Här köpte vi indisk mat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0