Nytt kök kommer !

Efter att jag skurit mej på en gammal kakelbit som stack ut ur en påse jag bar så blev vi försenade till IKEA. Det var när jag bar påsen nerför trappen som den stack till mej i benet. Jag brydde mej inte om det  direkt men efter en stund tittade jag till och såg att det var blodbad i min sko. Såret var ett sånt där snitt som bara vassa saker kan åstadkomma. Det blödde rejält när jag försökte ta mej uppför trappan igen och samtidigt leka tryckförband med en pappersnäsduk. Efter att ha satt på en mepilex border låg jag med benet rätt upp och pratade i telefon en kvart med Marie tills det slutat blöda. Då kom vi äntligen iväg Eddie och jag. Träffade på en jättetrevlig och duktig tjej där på IKEA,som hjälpte oss designa köket efter våra önskemål. Vi beställde diskmaskin, kyl och frys, diskho bänkskiva skåpstommar fronter handtag ja allt man kan behöva. Den 28 augusti kommer grejerna ända hit upp till tredje våningen. Det ska bli såå kul det här. Och att få vara med i premiären av IKEAs nya köksserie  Metod så här i början. Svarta skåp och svarta stommar. Otippat sa Svajen, han har sett min gamla inredning så han vet hur jag tänker. Tänk vad snyggt med porslinet i skåp med svart insida. Jag ska köpa rosa tallrikar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0