Oj!

Denna dagen bara rann iväg! Jobbade ett givande pass och passade på att skaffa en ny delegering. Den ger mej rätt att ge proppförebyggand sprutor. Sedan rullade jag till Hälla i Västerås för att fylla på matförråden. Lagom som jag var hemma kom Marie förbi för att låna min våg innan vi glufsade i oss Hallonpaj och grädde med kaffe till. Sedan hon gick har jag målat i garderoben igen. Tre väggar klara ett första varv. Så fort jag målat ett till skall klädstänger införskaffas. Jobbar nu bara en dag till innan jag tar fem dagar ledigt från jobbet. En liten minisemester som jag ser fram emot. Bl a annat blir det lite grillning på landet om vädret håller i sig på fredag. Men ,men det bästa nu är det snart dan för dan vad det gäller köksleverans. Jag gläds åt mitt tilltag att riva ut allt det gamla, inga fegtag här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0