vilka fina dagar!

Vilken trevlig utflykt jag hade Med Svea och Jonas. När gullhunden hade badat klart så lämnade vi tillbaka henne efter en vecka till Mimmi som kommit hem från Turkiet. Det syntes att de längtat efter varandra båda två. Hon fick också träffa sill hundkompis Niam, så lyckan var total. Men hon kommer nog att sakna de MYCKET långa promenader som hon gör med Jonas när hon bor hos honom. De kan gå i timtal i skog och mark. Tur den lilla vovven har så många som bryr sig om henne. Sen jag kom hem har jag varit på posten och hämtat mina Victoria Secret underkläder som jag beställt. Så vackra! Sedan har jag åter stuvat om i alla olika rum här hemma för nu börjar allvaret igen. Köksleveransen är utlovad mellan nio och tre i morgon. Vad grejer det ska bli! Jag ska nog gå upp när klockan ringer och fortsätta förberedelserna då. I såfall studsar jag upp vid halv sex, kan det funka det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0