Dagar innan jul

Det är både lätt och svårt att köpa julklappar. Mest lätt men allra lättast är det att shoppa åt sej själv och sedan ursäkta sig med att "äh det får bli en julklapp till mej själv. det är jag värd" Det har blivit några såna klappar idag kan jag säga. B l a två par stövlar ,en top, en concealer och en sminkborste. Det behöver jag ju ändå tyckte jag. Men jag har handlat andra julklappar också förstås. Det börjar ju närma sej nu och jag ska jobba till fyra på julafton. Sedan blir det julfirande enligt tradition sedan länge i Förunda. På juldagen står jag på jobbet i Enköping pigg och kry kl sju på morgonen för att jobba till fyra igen.Sedan det blir andra festligheter av hemma i Västerås. Imorgon fixar jag både tvätt och annat eftersom jag är ledig. Sysslolös behöver jag inte vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0