Linnen och strumpor!

Spaghetti Dog Linne Lila i gruppen Yogakläder / Dam / Linnen hos Miguru.se (spaghetti-dog-lila-XSr)
Såna här linnen har jag massor av i olika färger. De är så användbara under nåt annat på vintern och på sommaren bara som de är. Men nu har jag irriterat mej länge på att fler av de jag har har blivit för korta. De har helt enkelt varit med för länge och tvättats för många gånger. Jag har verkligen inte fått längre överkropp i alla fall. Hade ett på mej häromdagen som varken gick att ha utanpå eller stoppa in i jeansen. Mycket störande! Så nu har jag börjat en rensning! Bort med dem och in med nya. Sticker ner till city senare idag och då ska förrådet fyllas på. En annan sak jag ska bli bättre på är att slänga strumpor med hål i direkt! Varför hamnar de alltid i tvättkorgen och sen i byrålådan igen fast de är oanvändbara? Vi lider ingen strumpbrist här så det är bara rent slarv att de inte slängs direkt. Bort med dem också! Nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0