Tisdagen går!

En jobbardag har gått igen!. I morgon bitti måste jag komma ihåg att torka av lysena på bilen innan jag åker mot Enköping. De är så skitiga av detta väglag att de knappt ger nåt ljus längre. Har stoppat en rulle papper i handväskan så jag ska komma ihåg. Blir så arg på mej själv när jag svänger ut på motorvägen och inte ser nått. Det är ju extra körigt på den delen av E 18 de håller på och bygger om till motorväg, med bara ett körfält! Annars har jag putsat lite stövlar och fettat in dem ikväll. En fikapaus blev det när Marie kom över en stund på kvällskvisten. Nyss var jag ut och satt i motorvärmaren på bilen och kände att de var riktigt varmt och skönt ute. Det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0