Trevlig torsdag!

Vad skönt att man är hemma och inomhus nu då när det ska bli oväder. Det låter som Sven redan har satt fart neråt Göteborgstrakten. Förhoppningsvis kommer vi väl lite lindrigare undan här i Mellansverige. I dag har jag varit på utbildning och lärt mej en massa om kvalitetsregistret Senior Alert som vi ska jobba med i fortsättningen. Jag har äran att få vara med i teamet som kör igång arbetet omgående! så nu sen jag kom hem har jag suttit på min fritid och fördjupat mej på Senior Alerts hemsida! Det här kommer att bli givande. Nu får jag väl pyssla lite med smått och gott härhemma en stund, fortfarande finns det mycket att pyssla med sen flytten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0