Alla hjärtans...

Bilden från det tidigare inlägget tog jag i Köping utanför Brödet och fiskarna. Då hade vi redan hunnit med återvinningen i Kungsör där vi både fikade och fyndade. I köping finns ju massor av bra loppisar så vi besökte ytterligare ett par stycken. Vi köpte rätt mycket både Jonas och jag och som vanligt var Skodan full av grejer när vi tillslut gjorde kväller! Justa ja vi hann in en sväng på IKEA i Västerås där jag köpte två nya solcellslampor till altanen.
Den här gången blev det två gula. Sedan tidigare har jag ju två orange.
 
Här är delar av det jag köpte idag. Såklart ska grejerna användas till mina betong och porslins projekt. Ja det var en bra alla hjärtans dag idag. Nu är det sovdags för i morgon blir det jobb igen och även så i helgen och då vill man ju vara på topp! Förresten så åkte Svea hem till Mimmi i dag,tänk vad hon är mysig att ha hand om den lilla stora vovven.Riktigt tillgiven och mysig! Kom snart tillbaka Svea!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0