Den här onsdagen.

Såå, nu har jag landat med en kopp kaffe i mitt eget hus. Var hem en kortis efter jobbet och sedan ut igen. Hämtade ett paket med smycken som kommit ,var en sväng till en loppis för att köpa mer material till mina ljusstakar. Jag fick tag på en fin del idag som var användbar. Efter det var jag på besök hos en man som just blivit änkling. Kvinnan som inte längre finns i livet hade kommit att bli en väldigt speciell vän till mej. Där lämnar jag resten av detaljerna i mitt hjärta där jag spar allt det fina.
 
Den här japanska lyktan har jag plockat i min väns trädgård. Jag har också fått en del av hennes planta i höstas, och nu hoppas jag den klarat sej över vintern så den kan växa upp och trivas i min trädgård i vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0