Det nya

Här får ni se vad jag köpte till mej själv idag på shoppingturen.I år möter jag våren i vitt har jag tänkt!
Köpte en grå likadan för ett tag sen, för min storlek fanns inte i vitt vid det tillfället,men nu så...
En annan vit variant,dessa tunna genomskinliga blusar har blivit en favorit,mycket användbara och snygga!
En liten vit godbit i spets!
Också en glitterkofta i brunguld att matcha de vita plaggen med. Det blir fint!
Eddie handlade massor av grejer och jag hjälpte till att betala, inte mycket barnbidraget räcker till men han är bra på att snoka efter schyssta priser! Han handlade ett par Nike skor,en Peak softshell jacka en keps,en träningsväska och en Race Marin tröja. Mat och fika hann vi också med,så nu är vi nöjda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0