En bra dag!

En trevlig ledig torsdag har jag ägnat mej åt idag! Pulsade ut i snön vid halv tio och cyklade till stationen här i Enköping. Därifrån tog jag tåget till Västerås där Jonas mötte upp mej vid stationen. Vi startade dagen med en grillad baguette och kaffe på Kalle på spången. Såå underbart goda mackor. Därefter blev det en vandring i staden och vi for fram i olika butiker och småhandlade.Tillslut gjorde fötterna sig påminda och ville vila lite,då blev det Kalles igen och lite fika. Medan vi satt där och fikade var Uffe och Janåke så bussiga och via telefon hjälptes vi åt så jag fick tag på mina vinterdäck utan att lyfta ett finger. Säger det igen, underbart med goda vänner och icke svartsjuka flickvänner!! Alla kan vi behöva hjälp nån gång på något sätt eller hur! Jag tog tåget tillbaka till Enköping vid sjutiden och nu sitter jag här och är glad och nöjd på alla vis.
Tänkte mej att tillverka ett sånt här armband åt mej själv så nu har jag alla delar hemma. Kanske jag lägger till nåt extra bling också vi får väl se! Det blev även mer porslin till samlingen. Den här gången från Myrorna! Man kanske skulle tacka alla som skänker grejer dit så jag kan köpa! Tack å tack! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0