Garagestädning i full fart!

Vilken fart det blev på mej efter morgonkaffet! I dag passade det att få hjälp härhemma med att sätta på vinterdäcken. Men vi kan ju inte hålla till utomhus i det här vädret så det var bara till att börja med storröjning i garaget så att Skodan kan komma in där i värmen. Egentligen är det ju där den borde stå på vintern,men så har det inte blivit ...I alla fall så satte jag fart med att bära,kasta och arrangera om. Kan nån fatta,just nu står den där inne och båda portarna går dessutom att stänga. Helt otroligt bra jobbat tycker jag.
När jag höll på och flyttade saker upptäckte jag massa värmeljushållare som låg bakom en massa grejer. De kan omöjligen ha ramlat ur nån påse och rullat dit,det vet jag för påsen stod där den brukar.Undrar om det är en mus eller om möjligen nån skata varit där när porten varit öppen? Vet att skatorna har plockat med värmeljushållare som stått ute i somras i alla fall!
Bild: Vem samlar på värmeljushållare i mitt garage i smyg? Kom igen och erkänn!
Mystiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0