Härliga tider!

Hej här är jag igen! Igårkväll var jag så trött efter att ha jobbat från 07.00 till 22.00. Jag tog helt enkelt ett beordrat pass och körde dubbelt. Direkt i säng när jag kom hem och så upp igen i dag till en 7-16 arbetsdag. när jag kom hem vände jag bara i dörren för Eddie och jag skulle åka till Barkarby. Han hittade massor av bra saker på Stadium där så vi behövde inte åka till nåt mer ställe. Istället åkte vi hem och käkade på chop-chop. Super gott! Nu sitter vi och kollar in fynden och är mätta och nöjda för idag! Snart ska jag leta mej till sängen igen för imorgon är det ett nytt arbetspass på gång. Vilken tur att jag gillar mitt jobb, tycker alltid det är lika roligt att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0