Jobb å jobb!

Planerna för Lördagskvällen ändrades snabbt igår när jag var på väg hem från jobbet. Jag fick ett samtal om att det fattades folk som jobbade på ett av mina arbetsställen. Självklart vände jag på cykeln och åkte tillbaka för att hjälpa mina jobbarkompisar. Det blev alltså ett arbetspass mellan 07.00 och 22.00 igår. Sedan var det bara ner i sängen så fort som möjligt när jag kom hem för att så fortsätta jobba kl sju imorse igen! Ja ja så är det ibland Nu är jag i alla fall hemma och pysslar lite. Det känns faktiskt riktigt bra! Jag funderar på att kolla in IKEAs sidor lite och se vad nytt som finns. Dags att skapa lite vårkänsla kanske,och så en ny tvättkorg och en snygg svart avfallshink med lock till toan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0