Ledig från jobbet och får massor gjort!

En dag där jag varit praktisk i hemmet hela dagen. Planterat om blommor,lagat saker som varit trasiga .Gjort några ljusmanchetter av pärlor,tvättat, handlat och busat i snön med Svea och Eddie.  Just nu är Skodan full med grejer som ska till återbruket och Till Brödet och Fiskarna imorgon!Just nu sitter Svea brevid mej och dreglar över ett äpple som jag äter. Hon kan äta hur mycket som helst den lilla rackaren. Precis som Eddie! Jag har tänkrt mej en tidig kväll ikväll så jag kommer ifatt med sömnen efter helgen. Det var riktigt skönt att vakna i morse,solen sken och det var riktigt vackert ute. En ekorre hade vågat sig ute och for runt i träden,mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0