Vackra ljusstakar av gammalt porslin!

Ljusstake nr 7 kallar jag Bavaria, en av delarna jag gjort den av kommer från Bavaria så jag tyckte det passade bra.
Nr 8 får heta Solbritt. Tillägnad en speciell Britt. Tänker mej att när jag har fått till tio stycken alster så ska jag på olika sätt marknadsföra dem. Priset kommer att vara runt ca 250 kronor st. Vi ska se vart jag vänder mej så det blir rätt från början. Jag tycker riktigt mycket om dem när de lyser i mitt hem,såklart provtänder jag dem alla för att se att det blir som jag tänkt mej.
Annars lider min långlediga helg mot sitt slut. Under den har jag bl a hunnit med fleara loppisar och besökt min bror. Ätit god mat och umgåtts i Västerås. Nu kommer mer ledighet,jag måste ta ut all min flextid eftersom det avtalet skall göras om och då måste man nollställa siffrorna. Som det ser ut nu så blir jag ledig hela veckan och det passar ju bra eftersom Eddie har sportlov och även fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0