Betonghållare för värmeljus

 
Efter jobbet idag fick jag inspiration någonstans ifrån och kände att det var dags att pyssla lite med de färdigjutna betong grejerna som behöver dekoreras och göras klart inför försäljning. Nu är diskbänken full med pyssel och material och mina fingrar är fulla med superlim som vanligt. Superlimmet till dekorationerna är det jobbigaste momentet jag har när det gäller betongalstren. Kladd,kladd och åter kladd! Hur jag än försöker så trillar nån liten pärla eller nåt band på sniskan och så fort jag ska rätta till det hela som gick så bra i början så sitter fingrarna halvt ihop av limmet. Det bästa sättet att få bort det är att slipa med nagelfilen på fingertoppen,usch! Nu går jag ut i köket och fortsätter och fixar mej samtidigt lite gott kaffe.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0